خبرهای داغ:
گفتگو با نماینده مردم تهران در مجلس؛

اقدامات جهادگونه بسیج در میان اقوام، ادیان و مذاهب مختلف کشور، وحدت‌آفرین و نشاط‌بخش است 

نماینده مردم تهران با بیان اینکه مجاهدت‌های گروه‌‎های جهادی باید در ایران اسلامی تکثیر شود، گفت: اقدامات جهادگونه بسیج در میان اقوام، ادیان و مذاهب مختلف کشور، وحدت‌آفرین و نشاط‌بخش است.
کد خبر: ۹۶۲۶۳۸۰
|
۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۸

 

حسین صمصامی مزرعه‌آخوند، نماینده تهران در مجلس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، با اشاره به تاثیر خدمات گروه‌های جهادی در افزایش انسجام و وحدت ملی اظهار کرد: وقتی شیعه و سنی در قالب گروه‌های جهادی بسیج، دوشادوش همدیگر در مناطق مرزی و نقاط کم برخوردار در فصول مختلف سال و در شرایط آب و هوایی سخت و متفاوت، شروع به کار‌های عام المنفعه بدون هیچ مزد و اجرتی می‌کنند، تنها برای اینکه دیگر هموطنان از رفاه نسبی برخوردار شوند، اقدام بزرگ و مبارکی است که موجب افزایش وحدت ملی خواهد شد.
 
وی ادامه داد: در ایران اسلامی آنچه در قدم اول، همه هم میهنان را به هم پیوند می‌دهد، دین مبین اسلام و در گام دوم کشورعزیزمان ایران و ایرانی بودن است و فارغ از هر نوع گرایش دینی، وقتی شیعیان، اهل تسنن، مسیحیان، کلیمیان و آشوریان در پایگاه‌های بسیج کنار هم قرار گرفته مدرسه، خانه و مسجد می‌سازند، موجب اتحاد و همبستگی بیشتر می‌شود. 


نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: قرار گرفتن شیعیان و اهل تسنن در کنار یکدیگر و حضورشان در گروه‌های جهادی برای خدمت رسانی به مردم باعث نشاط ملی شده است وبرای همین است که توطئه و تفرقه افکنی های دشمنان برای ایجاد اختلاف مذهبی در کشور راه به جایی نبرده است.

صمصامی مزرعه آخوند گفت: پیوند مذهبی اهل تسنن و شیعیان در قالب گروه‌های جهادی اتفاق بزرگ و مبارکی است که رخ داده و این روند باید با رفع مشکلات مالی، امکانات و افزایش پشتیبانی از این گروه ها، تقویت شود. 


وی گفت: مجاهدت‌های گروه‌های جهادی بسیج با توجه به امکانات محدودی که دارند و گا‌ها کار‌هایی درحد وزارتخانه‌ها انجام می‌دهند باید ادامه یافته و با قدرت بیشتری تکثیر شود. 


نماینده مردم تهران در مجلس خاطرنشان کرد: روحیه جهادی که رهبر معظم انقلاب نیز روی آن تاکید زیادی دارند، در بسیجیان موجود است و بر اساس همین روحیه و تفکر است که توانستند کار‌هایی بزرگ و خدماتی ارزشمند در کشور رقم بزنند. 


انتهای پیام /

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار